Dopravná Infraštruktúra Najviac som sa snažila vyriešiť dopravnú infraštruktúru, ktorá ďalej formuje mesto, skombinovala som rôzne úrovne dopravy podľa potreby a danej funkcie riešenie: pod OBS sú podzemné komunikácie pre automobily aj s parkovaním, prístupné hlavne obyvateľom daných stavieb, pri parku ústia na povrch a prechádzajú popri zeleni do oblasti s prevažujúcimi OS, kde som vytvorila hlavný ťah nadzemný, a opäť aj podzemnú sieť pre zamestnancov, obyvateľov a návštevníkov. na troch radiálach sú trasy MHD pre peších je priestor na každej komunikácií + navyše som umiestnila dve lávky, ktoré spájajú park a promenádu pri vode, prechádzajú 1. poschodím OS. (parter) skice vchodu pre automobily do podzemných komunikácií a riešenie okolitých chodníkov a ciest
Obľúbené príspevky z tohto blogu
ATOS - URBANIZMUS NÁVRH umiestenie môjho výseku návrh riešenia dopravnej infraštruktúry - na jednej úrovni, nie pod úrovňou chodníka (dostupnosť); eliminácia motorovej dopravy na potrebné minimum (dostupnosť); jednotlivé funkčné pruhy delené pásmi zelene a stromov. Mesto bude dostupné z diaľnice, ktorej príjazd bude pravdepodobne v juhovýchodnej časti po druhej radiále od vody. Stanica hyperloopu (rýchlovlaku) sa tiež bude nachádzať v spomenutej oblasti, t.j. bude dostupná MHD, pripadne súkromným vozidlom. Lávky budú len rekreačným prídavkom k plne funkčným peším a cyklistickým komunikáciám v parku a pri vode (viď pocitové skice) výchozí koncept 1.) Pixelové mesto : vychádza z organických tvarov (vplyv vetra) ale je prevedené do prefabrikovaných modulových jednotiek, ktoré by boli rýchlo zostaviteľné, prípadne demontovateľné a dispozične flexibilné (solárne fasády); využitie striech: oázy pokoja súkromné/verejné, ) Konce...











Komentáre
Zverejnenie komentára